Friday, December 16, 2016

در مورد ابد و یک روز

P Hassanzadeh:
بازی نوید محمد زاده یه شک بود برام ،بازی ها خیلی قابل باور بود ،اعتیاد محسن رو باور کردم ،و واکنش دیگران هم همینطور البته این معتادی که تو این فیلم بود خماری رو خوب نشون نداده بود معتادها در زمان خماری انقدر منطقی بحث نمی کنن که اگه ضعف بدونیم ضعف فیلم نامه میشه ،به نظرم کادر بندی ها خیلی خوب بود ،نقطه طلایی از اون مواردی هست که راحت تر میشه زیر نظرش داشت تو کادر بندی که کارگردان ازش استفاده کرد ،تا جایی که من میدونم دوربین رو دست رو به لارسفون تریه نصبت میدن اما من فکر می کنم تاثیر اصغر فرهای دوربین روی دست رو یه جورایی مد کرده شاید هم جریان سازی ،تو این فیلم به نظرم جریان سازی جواب داد

معتادها در زمان خماری یک روی نفرت انگیز دارن که نوید محمد زاده یا شخصیت محسن در خماری هاش هم قهرمان بود مثل علی سنتوری مهرجویی ،حالا این دروغ گویی ها ضعف کارگردان است یا فیلم نامه یا هر دو یا اصلا ضعف هست ؟جای بحث دارد ،هنرمند حق دارد انتخاب کند تاکید کند و یا در جاهایی گذر کند و چیزهایی را هم نبیند اما من به شخصه دوست داشتم معتاد واقعی تری به تصویر کشیده میشد

No comments:

Post a Comment